Ćwiczenia

Jeśli nie chce Ci się ćwiczyć samemu, nie lubisz dużych fitnessów a nie masz pieniędzy na indywidualną rehabilitację czy trenera personalnego ćwiczenia oferowane przez nas są dla CIEBIE!

*małe grupy (3-4 osób)

*indywidualne podejście do każdego ćwiczącego

*profesjonalna kadra rehabilitantów

*specjalnie dobrane  przybory: stabilizer BioFeedback , backstretchery, piłki rehabilitacyjne, dyski sensomotoryczne, taśmy , pasy i klocki do jogi itp.

Ćwiczenia prowadzone są przez fizjoterapeutów w niewielkich grupach 4 – osobowych, co umożliwia indywidualne podejście do każdego z ćwiczących, oraz daje możliwość kontroli nad prawidłowym wykonaniem treningu. Dzięki temu ćwiczenia są bardziej efektywne i skuteczne.

Sprawny kręgosłup

To specjalny program ćwiczeń przywracających równowagę napięć mięśniowych kręgosłupa oraz niwelujących bóle kręgosłupa. Opracowany trening oparty jest na ćwiczeniach wzmacniających, równoważnych i rozluźniających, które połączone są z nauką techniki oddychania mają na celu zwiększenie świadomości własnego ciała. Pracujemy nad wzmocnieniem mięśni głębokich brzucha, tułowia i miednicy, co wpływa na wyrobienie nawyku utrzymania prawidłowej postawy. W trakcie zajęć wykorzystujemy metodę pracy na BACKSTRECZERZE, który w bezpieczny sposób rozciąga mięśnie i więzadła przykręgosłupowe, zwiększa przestrzenie międzykręgowe i w konsekwencji minimalizuje ucisk na nerwy. Dodatkowo odpowiednio ustawione gumowe poduszki masują mięśnie pleców przywracając ich naturalne napięcie, podobnie jak to się dzieje w trakcie tradycyjnego japońskiego masażu Shiatsu. W treningach wykorzystujemy również STABILIZER BIOFEEDBACK dla większej efektywności i autokontroli pracy własnych mięśni. Urządzenie działa w oparciu o zmiany ciśnienia w mankiecie napełnionym powietrzem, co pozwala na kontrolowane i precyzyjne wykonywanie ćwiczeń mięśni odpowiedzialnych za stabilizację kręgosłupa. Zajęcia zakończone są stretchingiem, które uelastycznia mięśnie, poprawia zakresy ruchu w stawach, a także rozciągają wszystkie partie mięśniowe. Ćwiczenia w skuteczny sposób poprawiają i utrzymują sprawność ruchową, ponadto odmładzają, bo redukują napięcia mięśniowe i psychiczne. Podczas zajęć płynie spokojna i relaksująca muzyka, wprowadzająca w stan odprężenia.

Trener personalny

Plan treningu dobrany jest przez fizjoterapeutę indywidualnie dla danej osoby, dzięki czemu łatwiej możemy osiągnąć wyznaczone cele. W trakcie treningu, trener dba o Twoje bezpieczeństwo, między innymi poprzez kontrolę nad prawidłowym wykonywaniem ćwiczeń. Zajęcia łączą w sobie zarówno trening fizyczny jak i mentalny poprzez odpowiednią motywacje i stałe podnoszenie poprzeczki.

 

Leave a Reply